A videókat rendszeresen vetítik bevásárlóközpontokban, repülőtereken, vasútállomásokon, stadionokban, koncerttermekben, iskolákban, közösségi központokban és mozikban. Több száz tévécsatornán sugározzák őket, így évente több mint 20 millió nézőhöz jutnak el. Néhány példából látható, milyen sokféle közönséghez szólnak:
Az oroszországi Jekatyerinburgban a „Kultúrpalota” vetítette Az út a boldogsághoz társadalmi célú hirdetéseket.
Guatemalában a hirdetéseket naponta vetítették az országos tévében, és alkalmanként félmillió ember láthatta őket.
Venezuelában 28 caracasi moziban voltak láthatók a hirdetések négy hónapon át, a caracasi repülőtér pedig két évig vetítette őket az utasvárókban.
Costa Ricában a hirdetéseket bemutató Az út a boldogsághoz előadás-sorozatot tartottak több száz egészségügyi dolgozónak.
A Szcientológia Egyház által készített Az út a boldogsághoz társadalmi célú hirdetések – a könyv mind a 21 szabályáról szól egy-egy hirdetés – világszerte milliókhoz viszik el Az út a boldogsághoz üzenetét.
A videók megragadják az egyes szabályok lényegét, és olyan szemléletesen mutatják be őket, hogy bárki képes megérteni. A hirdetések úgy segítenek megváltoztatni az emberek hozzáállását és nézőpontját, hogy felhívják a figyelmet arra, hogy miért is lényegesek ezek a szabályok a boldogsághoz és a jobb élethez.
Bár a hirdetések kifejezetten gyerekeknek és fiataloknak készültek, mégis rendszerint minden korosztálynak tetszenek, és életkortól függetlenül mindenkit megszólítanak.
„Amióta a tavalyi tanévben elkezdtük Az út a boldogsághoz programot, dokumentálhatóan kevesebb a fegyelmi probléma, a kirívó tiszteletlenség és az agresszív viselkedés. Határozott javulás történt a kölcsönös tisztelet és az egyéni különbözőségekkel szembeni türelem tekintetében, továbbá a másokkal való törődés, a hozzájárulás fontosságának megértése és az egészséges versenyszellem terén.”
– iskolaigazgató, USA
„Az út a boldogsághoz csodálatos eredményeket ér el. Megbízható, gyakorlatias megoldásokat ad azokra a problémákra, amelyekkel a tanulók szembekerülnek, miközben felnőnek. Ezt azáltal teszi, hogy bemutatja a jó és rossz közötti világos különbséget.”
– iskolaigazgató, Pakisztán
„Ezen a környéken az év első négy hónapjában jelentősen csökkent a súlyos bűncselekmények száma. Az út a boldogsághoz olyan eszköz, amellyel sikert érünk el, és amely segítségével végérvényesen győzelmet fogunk aratni a bennünket körülvevő hanyatlás felett.”
– városfejlesztési egyesület vezetője, USA
Amikor weboldalunkra látogat, az oldal cookie-kat helyez el a készülékén, és közösségimédia-bővítményeket használ. A cookie-k és a közösségimédia-bővítmények többek között lehetővé teszik, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk, megfelelően választott üzeneteket mutassunk önnek, és statisztikai adatokat gyűjtsünk a weboldalunkkal kapcsolatban. Az „Elfogadom” gombra kattintva azt jelzi, hogy elolvasta az összes információt a cookie-k és a közösségimédia-bővítőmodulok általunk való használatáról, és hogy egyértelműen hozzájárul ezek használatához, ahogy Cookie-irányelveink leírják. A személyes adatok kezelésével kapcsolatos további információkért olvassa el Adatvédelmi irányelveinket.